Thursday, May 23, 2013

Είσαι τόσο γλυκιά, όμορφο πλάσμα Μου όμορφη άγγελος σας που έπεσε από τον ουρανό Είμαι απλά ένας φτωχός διάβολος ο οποίος ήταν τυχερός Αυτή η θεία επίτευγμα obtenerte εργασίας Για σε κάθε γωνιά θα δούμε. Μόνο που είναι το ένα, αυτό που με ενθουσιάζει Η με ενθουσιάζει, για να χάσετε το μάθημα Και κάθε δευτερόλεπτο είμαι έξω από αυτό τον κόσμο Με αισθάνεστε Μεταξύ ουρανού και της κόλασης Υπάρχει μόνο μία θέση, έχουν μόνο ένα κόλπο Είναι ότι έχω χάσει το ρυθμό όταν με αφήνουν Και είμαι μόνος, μόνος χωρίς εσένα. Ήρθες να reconformarme για την αποκατάσταση σας όμορφη άγγελος μου Είχα χάσει, έχω την αίσθηση ότι μετά Είμαι κάποιος άλλος δεν ξέρω Αυτό που συνέβη με μένα Έτσι, μπορώ να σας πω Μόνο που είναι το ένα, αυτό που με ενθουσιάζει Η με ενθουσιάζει, για να χάσετε το μάθημα Και κάθε δευτερόλεπτο είμαι έξω από αυτό τον κόσμο Με αισθάνεστε Μεταξύ ουρανού και της κόλασης Υπάρχει μόνο μία θέση, έχουν μόνο ένα κόλπο Είναι ότι έχω χάσει το ρυθμό όταν με αφήνουν Και είμαι μόνος, μόνος χωρίς εσένα. Μόνο που είναι το ένα, αυτό που με ενθουσιάζει Η με ενθουσιάζει, για να χάσετε το μάθημα Και κάθε δευτερόλεπτο είμαι έξω από αυτό τον κόσμο Με αισθάνεστε Μεταξύ ουρανού και της κόλασης Υπάρχει μόνο μία θέση, έχουν μόνο ένα κόλπο Είναι ότι έχω χάσει το ρυθμό όταν με αφήνουν Και είμαι μόνος, μόνος χωρίς ε

1 comment: